زوجة طارق العريان الأولى تشن هجومًا عنيفًا ضد أصالة وتكشف المزيد من الأسرار
آخر تحديث GMT15:11:12
 العرب اليوم -

زوجة طارق العريان الأولى تشن هجومًا عنيفًا ضد أصالة وتكشف المزيد من الأسرار

 العرب اليوم -

 العرب اليوم - زوجة طارق العريان الأولى تشن هجومًا عنيفًا ضد أصالة وتكشف المزيد من الأسرار

المطربة أصالة
القاهرة - العرب اليوم

لأول مرة تتحدث الزوجة الأولى للمخرج طارق العريان، هالة العتال عن أزمته مع المطربة أصالة.كانت أصالة قد علقت على صورة زوجها السابق طارق العريان مع الموديل نيكول سعفان وهاجمته فيها متهمة إياه بالخيانة.هالة العتال هاجمت أصالة في منشور مطول عبر صفحتها الرسمية على فيسبوك وقالت إن ابنها عاني ممّا كتبته أصالة من تشهير بوالده.وأضافت أنّها تُعاني الآن من الانفصال هي عانته أيضاً من قبل 10 سنوات بالإضافة لأنّ والد ابنها هو أفضل أب مع أبنائه، وليس بخائن.كما انتقدت العتال رَدّ فعل أصالة بنشرها صورة له مع نيكول سعفان وهجومها عليه، قائلة: دي أول مرة ممكن أرد فيها، الصورة قاسية عليكي، طيب أنا لما كنت بشوف ألف صورة، وابني مش موجود فيها، يا ترى إحساسي أنا كان إيه؟!.. كان أكتر من قاسي، وكان مقهور.

وأكملت في منشورها : طيب لما كنتِ بتكتبي العائلة وابني مش موجود فيها، إحساسه هو كان إيه؟ وتابعت: أولادك عندهم أب، أيمن الذهبي حي يرزق، لكن ابني كان عنده أب واحد بس، وللأسف مش هقدر أقول تفاصيل.وأكملت العتال أسئلتها لأصالة: طيب لما كنا بنحاول نتكلم كان ردك إيه، يا ترى قاسي، ولا حنون زي ما انتي دلوقت. الجواز والحب والعشرة في تفاصيل محدش يقدر يعرفها، طيب مفكرتيش في يوم من الأيام إن ممكن الأب يشتري ابنه اللي من دمه، ويرفض الظلم، طيب مفكرتيش إن في نفسية ولد، ممكن تتدمر.وزادت العتال: طيب دلوقت أولادك زعلانين من الكَسرة، طيب يتكلموا معاه ليه لحد دلوقت؟ أرجوكي كفاية، في أولاد، وأنا من حقي أدافع عن ابني اللي نفسيته بقيت مِش حلوة من كتر الحرب على أبوه.. كفاية.

واستطردت: بعد الانفصال اللي كنت بتمنى استمرار ليكم وربنا يشهد عليه، بس ده نصيب. الأهم دلوقت الأولاد.. كفاية تشهير في طارق.. هو مش خاين، وأنت عارفة ده كويس جداً، والأهم من الراجل دلوقت الأولاد بس.وتابعت: بلاش نشوه الصورة، وهو حر وانتي عشيتي معاه 13سنة وأنا عشت 10 سنين، ومعملتيش أي حاجة من دي عمري؛ لأن الأهم كان ابني مش أنا. أرجوكي كِفاية من فضلك لأنّ طارق أحسن أب في الدنيا مع أولاده وأنتي عارفة ده كويس.

قد يهمك ايضا:

شام الذهبي تساند أصالة في حزنها وتشن هجومًا جديدًا على طارق العريان

شام الذهبي تساند أصالة في حزنها وتشن هجومًا جديدًا على طارق العريان

arabstoday
المصدر :

Wakalat | وكالات

الإسم *

البريد الألكتروني *

عنوان التعليق *

تعليق *

: Characters Left

إلزامي *

شروط الاستخدام

شروط النشر: عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

اُوافق على شروط الأستخدام

Security Code*

 

زوجة طارق العريان الأولى تشن هجومًا عنيفًا ضد أصالة وتكشف المزيد من الأسرار زوجة طارق العريان الأولى تشن هجومًا عنيفًا ضد أصالة وتكشف المزيد من الأسرار



GMT 10:20 2024 السبت ,27 إبريل / نيسان

زلزال بقوة 4.1 درجة يضرب شرق تركيا

GMT 01:08 2024 الخميس ,25 إبريل / نيسان

نانسي عجرم بإطلالات عصرية جذّابة

GMT 14:28 2024 السبت ,27 إبريل / نيسان

نادين نجيم تكشف عن علامتها التجارية الخاصة
 
syria-24

Maintained and developed by Arabs Today Group SAL
جميع الحقوق محفوظة لمجموعة العرب اليوم الاعلامية 2023 ©

Maintained and developed by Arabs Today Group SAL
جميع الحقوق محفوظة لمجموعة العرب اليوم الاعلامية 2023 ©

Arabstoday Arabstoday Arabstoday Arabstoday
arabstoday arabstoday arabstoday
arabstoday
بناية النخيل - رأس النبع _ خلف السفارة الفرنسية _بيروت - لبنان
arabs, Arab, Arab